řez objektem - obytné místnosti umístěné pod hlavní společnou. Uložení kajaků - pomocí kladek a popruhů ukotvení přímo pod obytnou místnost.
přístup z vody přes podestu z pororoštu
schéma umístění obytných místností pod hlavní společnou
1
přímé napojení na cyklostezku - hodně lidí využití - poloveřejný prostor - zastávka pro cyklisty, běžce - pod správou loděnice - možný příjem financí
2
veřejný prostor - výhled na kanál - možnost posezení, posilování vlastní vahou (př. stromovka)
3
prostor ve správě loděnice, obytný prostor, rozšíření ubytovací kapacity, možnost pronajmout si celý objekt jako jeden oddíl
4,5
dva objekty spojené - pro vetší výpravy, hromadná soustředěni, samostatné s přístupem do posilovny
přístup: - suchou nohou - lávka spojující břeh a 1 objekt - plynulé navázání na cyklostezku
- na kajaku po vodě
rozmístění:
-ROZLIŠENÍ PROVOZU: JARO X LETO PODZIM
- využití zázemí blízké loděnice
- využití cyklostezky a blízkosti zoo
- zvětšení ubytovací kapacity
- více lidí - efektivnější využití kanálu
- zázemí při závodech - závodníci, diváci,
rozhodčí
- osvětlení kanálu - efektivnější využití
- stavba malé plavební komory
- řešení problému s transportem lodí
- možnost využít E potenciálu blízkého jezu
slalomový kanál - přímý výhled
- jízda na kanále = 90% tréninku slalomáře ( zbytek posilovna, a najíždění km přes zimu )
- cena : 80 kč na hod. / za loď
- 3x do roka slalomové, 1 raftové,
1 rodeové závody + každý rok něco navíc
- využívá především USK Praha a Dukla Praha + východní země na soustředění
- společně s areálem loděnice - kvalitně vybavená - ale malá ubytovací kapacita při závodech a soustředěních ( hlavně na jaře )
- při závodech v areálu lodě všech závodníků
pravý břeh - frekventovaná cyklostezka
V současnosti probíhá výstavba nového Trojského mostu, odkloní tramvajovou dopravu - zrušení tramvajové lávky - " Rámusáku "
zkoumání výhledů v okolí:
slalomový kajak - rozměry v cm
rodeo kajak
Žádné komentáře:
Okomentovat